12.01.2017 - 19:22
BARCELONA, 12 (EUROPA PRESS)
Totes les entrades per al concert d’U2 a Barcelona seran nominals, una mesura de Ticketmaster per combatre l’especulació en la compra de localitats, segons han anunciat la plataforma i els promotors Doctor Music i Live Nation a les xarxes socials.
D’aquesta manera, les entrades portaran impresos el nom i cognom de l’assistent al concert i per poder accedir al recinte el dia de l’espectacle, els assistents hauran d’entrar juntament amb la persona que figura a les entrades –l’assistent titular pot ser diferent del comprador–, que s’haurà d’identificar amb DNI, passaport o Photo ID.
Les entrades, que es posaran a la venda dilluns que ve a partir de les 10 hores, tindran com a únics punts de venda oficials doctormusic.com, livenation.es, ticketmaster.es, fnac.es, carrefour.es, halconviajes.com i palausantjordi.cat.
L’organització ha avisat que les entrades són nominatives, així que els controls d’accés seran exhaustius, i que per evitar l’especulació, una vegada adquirides no serà possible canviar el nom de l’assistent, així totes les entrades d’una mateixa compra portaran el mateix nom i cognoms.
“La revenda està prohibida i després de comprar entrades en punts de venda no oficials, l’entrada perd la seva validesa, i per aquesta raó l’assistent titular i els seus acompanyants no tindran dret a assistir al recinte”, ha assenyalat.
L’organització ha assegurat que aquestes mesures excepcionals s’han pres per protegir el fan, ajudant-lo a fer compres segures i impedir l’especulació de tercers a costa d’aquests.
MESURES COMPLEMENTÀRIES
Ticketmaster activarà altres mesures que dificultin la compra especulativa, com ara un filtre ‘captcha’ durant el procés de compra, per impedir la compra robotitzada, i afegirà advertències dissuasòries per a possibles revenedors, abans de la compra i al correu electrònic de confirmació.
També posarà a disposició dels compradors una assegurança de no assistència per preveure la devolució de l’import per una causa de força major que impedís la seva assistència.
“Amb aquestes accions, Ticketmaster Spain reforça el seu compromís en la lluita contra la venda especulativa i la compra massiva d’entrades per part de bots o grups organitzats”, ha afegit.