Tennis/Indian Wells.- Muguruza remunta Day i buscarà els quarts davant Svitolina

  • La tennista hispanoveneçolana Garbiñe Muguruza ha superat amb esforç el seu partit de tercera ronda en el torneig d'Indian Wells (Estats Units), de categoria Premier Mandatory i que es disputa sobre pista dura, després de remuntar a la nord-americana Kayla Day i imposar-se per 3-6, 7-5, 6-2.

VilaWeb
13.03.2017 - 10:57

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

La tennista hispanoveneçolana Garbiñe Muguruza ha superat amb esforç el seu partit de tercera ronda en el torneig d’Indian Wells (Estats Units), de categoria Premier Mandatory i que es disputa sobre pista dura, després de remuntar a la nord-americana Kayla Day i imposar-se per 3-6, 7-5, 6-2.

La de Caracas es va trobar amb molts problemes per desfer-se de la jove rival, de 17 anys i ex-número u del món júnior, que la va obligar al màxim en una trobada on finalment l’experiència de la número set del món ha estat clau.

Day, 175 del rànquing, campiona de l’últim US Open júnior i convidada pels organitzadors, es va mostrar arrolladora en el primer parcial, on amb prou feines va donar opcions a l’actual campiona de Roland Garros, que no va tenir un començament encertat i no va poder aixecar un desavantatge de 5-1 per ja veure’s forçada a remuntar per estar en vuitens.

L’americana va continuar jugant a bon nivell i posant en problemes una Muguruza que va treure endavant un moment més que complicat en el cinquè joc del segon parcial, quan va aixecar un perillós 0-40. Posteriorment, amb 5-5, va salvar altres dues boles de ‘break’ i després no va perdonar els nervis de la rival per evitar la ‘mort sobtada’ aprofitant la seva única oportunitat a la resta de tot el parcial.

Això li ha fet molt mal a Day i ha afermat la hispanoveneçolana que per fi ha pogut manar en el partit amb un trencament primerenc que li ha posat 3-0 a dalt. La jove nord-americana no s’ha pogut tornar a ficar en el partit i ha deixat a la de Caracas via lliure cap a vuitens, on tindrà un dur escull amb Elina Svitolina, que ha guanyat els seus últims 15 partits.

RESULTATS

Tercera ronda

Dominika Cibulkova (SVK/N.5) a Kristyna Pliskova (CZE) 2-6, 7-6(5), 7-6(4).

Elina Svitolina (UKR/N.10) a Daria Gavrilova (AUS/N.24) 6-2, 6-1.

Svetlana Kuznetsova (RUS/N.8) a Roberta Vinci (ITA/N.26) 6-2, 2-6, 6-1.

Timea Bacsinszky (SUI/N.15) a Kiki Bertens (HOL/N.18) 6-3, 5-7, 7-6(8).

Caroline Garcia (FRA/N.21) a Johanna Konta (GBR/N.11) 3-6, 6-3, 7-6(1).

Karolina Pliskova (CZE/N.3) a Irina Begu (RUM/N.29) 6-4, 7-6(2).

Anastasia Pavlyuchenkova (RUS/N.19) a Barbora Strycova (CZE/N.17) 6-3, 6-2.

GARBIÑE MUGURUZA (ESP/N.7) a Kayla Day (USA) 3-6, 7-5, 6-2.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor