Tennis.- La russa Pavliutxénkova sorprèn l’alemanya Kerber i s’adjudica el títol a Monterrey

  • La tennista russa Anastassia Pavliutxénkova s'ha adjudicat aquest diumenge el torneig de Monterrey (Mèxic), puntuable per la WTA i que s'ha disputat sobre pista dura, després de batre en la final l'alemanya i número u del món, Angelique Kerber, per 6-4, 2-6, 6-1.

VilaWeb
10.04.2017 - 11:01

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

La tennista russa Anastassia Pavliutxénkova s’ha adjudicat aquest diumenge el torneig de Monterrey (Mèxic), puntuable per la WTA i que s’ha disputat sobre pista dura, després de batre en la final l’alemanya i número u del món, Angelique Kerber, per 6-4, 2-6, 6-1.

D’aquesta manera, la jugadora de Samara, segona cap de sèrie, ha recuperat el tron d’un esdeveniment que ha conquerit per quarta ocasió en la seva carrera després de les victòries el 2010, 2011 i 2013, aquesta última també amb l’alemanya com a rival, per sumar ja nou títols en el seu palmarès.

Pavliutxénkova s’ha posat per davant en el partit gràcies a l’únic ‘break’ de la primera mànega aprofitant un mal joc de Kerber quan treia per igualar a cinc i no ha pogut aixecar un 0-40. La número u del món ha reaccionat en el segon set per empatar el partit, però la russa ha estat demoledora en el tercer i definitiu en fer-se amb els cinc primers jocs i adjudicar-se el trofeu sense suspens.

–RESULTAT.

-Final.

Anastassia Pavliutxénkova (RUS/N.2) a Angelique Kerber (ALE/N.1) 6-4, 2-6, 6-1.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor