Tennis.- Kerber recupera el número u del WTA i Muguruza ascendeix fins a la sisena plaça

  • L'alemanya Angelique Kerber ha recuperat aquesta setmana el liderat del rànquing WTA, i ha desplaçat la nord-americana Serena Williams, mentre que l'espanyola Garbiñe Muguruza ha pujat un lloc del setè al sisè.

20.03.2017 - 12:30

MADRID, 20 (EUROPA PRESS)

L’alemanya Angelique Kerber ha recuperat aquesta setmana el liderat del rànquing WTA, i ha desplaçat la nord-americana Serena Williams, mentre que l’espanyola Garbiñe Muguruza ha pujat un lloc del setè al sisè.

Kerber, eliminada en els vuitens de final d’Indian Wells per la campiona, la russa Elena Vesnina, s’ha beneficiat de l’absència en el quadre del torneig nord-americà de Serena Williams, que tampoc no participarà a Miami per una lesió de genoll.

Mentre, la hispano-veneçolana Garbiñe Muguruza ha escalat un lloc fins al sisè, en una setmana en què s’ha acomiadat del torneig californià en els quarts. La canària Carla Suárez, que ha caigut en el seu debut, continua en 24ena posició; també es manté la basca Lara Arruabarrena (72) i la castellonenca Sara Sorribes entra en el ‘Top 100’ (99).

–CLASSIFICACIÓ WTA A 20 DE MARÇ.

1. (2) Angelique Kerber (ALE) 7.515 punts.

2. (1) Serena Williams (USA) 7.130.

3. (3) Karolína Plísková (RCH) 5.640.

4. (5) Dominika Cibulková (SVQ) 5.160.

5. (4) Simona Halep (RUM) 5.022.

6. (7) GARBIÑE MUGURUZA (ESP) 4.790.

7. (8) Svetlana Kuznetsova (RUS) 4.555.

8. (6) Agnieszka Radwanska (POL) 4.345.

9. (9) Madison Keys (USA) 4.007.

10.(10) Elena Svitolina (UKR) 3.850.

…/…

24.(24) CARLA SUÁREZ (ESP) 1.736.

72.(72) LARA ARRUABARRENA (ESP) 818.

99.(105)SARA SORRIBES (ESP) 626.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor