03.01.2017 - 18:50
MADRID, 3 (EUROPA PRESS)
El tenista espanyol Rafael Nadal s’ha mostrat “satisfet” després de superar amb èxit el seu debut en el torneig de Brisbane després d’imposar-se per 6-3 i 6-3 a Aleksandr Dolgopolov i ha assegurat que va disputar un partit “sòlid” i que s’està “movent bé” en aquest començament de curs.
“És difícil jugar contra Dolgopolov, té un joc una mica kamikaze, molt agressiu en tots els seus cops”, ha dit el balear. “És difícil filar una jugada perquè es juga guanyadors, una bomba aquí i una altra allà. He intentat fer el que he pogut, dins d’una línia bastant estable. Sento que he jugat un partit sòlid”, ha celebrat.
“Era un partit molt important per a mi”, ha reconegut el número 9 del rànquing ATP. “Tenint en compte el canvi horari, que gairebé no he tingut temps per adaptar-me, ha estat una victòria molt positiva, fent les coses molt bé”, ha afegit Nadal, que no ha amagat la seva felicitat. “M’estic movent bé perquè estic jugant bé”, ha raonat.
A més, el 14 vegades campió d’un ‘gran’ ha dit que el més important han estat les seves sensacions. “Ha estat un partit molt positiu, sense buscar res difícil o molt difícil. Com dic, contra Dolgopolov intentes fer el que pots, perquè ell busca tota l’estona”, ha etzibat.