Tellado diu que Feijóo anunciarà aviat el substitut de Mazón

VilaWeb
11.11.2025 - 10:23
Actualització: 11.11.2025 - 12:41

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha dit que el president del partit, Alberto Núñez Feijóo, anunciarà “aviat” el nom del candidat que ha de substituir Carlos Mazón al capdavant de la Generalitat Valenciana, després de “consultar-ho” amb la direcció del PP valencià. Avui, precisament, Mazón compareix a la comissió de la gota freda de les Corts, mentre van apareixent noves revelacions de la seva negligència.

“El president Feijóo ha parlat amb els companys de València i prendrà la decisió dins l’àmbit de les seves competències. I ja ho he dit, crec que es farà de pressa, tal com em consta”, ha declarat el dirigent del PP.

Tellado ha fet aquestes afirmacions durant un esmorzar informatiu organitzat per Nueva Economía Fórum, en què li han demanat quin és el principal escull de la negociació amb Vox i si hi ha algun problema amb Juanfran Pérez Llorca, secretari general del PP valencià, perquè la direcció estatal encara no l’hagi confirmat com a candidat, o si Feijóo pensa en una altra opció.

El secretari general ha respost que el partit “té els seus temps” i que la proposta “es farà pública molt aviat, dins els terminis establerts”.

Quan li han demanat si podia donar cap pista sobre el futur candidat, Tellado s’ha limitat a dir que “ja ha estat prou clar”. “El partit té els seus temps; el president ha consultat aquesta qüestió amb els nostres companys de València i, per tant, dins les seves competències, prendrà la decisió”, ha insistit.

Tellado ha afegit que la decisió “s’adoptarà aviat”, “ràpidament” i “dins els terminis previstos”. El dia 19 de novembre acaba el termini per registrar el nom del candidat a la investidura.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor