Susana Díaz defensa l'”honradesa i honestedat” de Chaves i Griñán

  • La presidenta de la Junta d'Andalusia i secretària general del PSOE-A, Susana Díaz, ha defensat aquest divendres l'"honradesa i honestedat" dels dos expresidents andalusos, Manuel Chaves i José Antonio Griñán, per als quals la Fiscalia Anticorrupció ha demanat deu anys d'inhabilitació i sis de presó, respectivament.

VilaWeb
16.09.2016 - 16:53

LA RINCONADA (SEVILLA), 16 (EUROPA PRESS)

La presidenta de la Junta d’Andalusia i secretària general del PSOE-A, Susana Díaz, ha defensat aquest divendres l'”honradesa i honestedat” dels dos expresidents andalusos, Manuel Chaves i José Antonio Griñán, per als quals la Fiscalia Anticorrupció ha demanat deu anys d’inhabilitació i sis de presó, respectivament.

En declaracions als periodistes a La Rinconada (Sevilla), Díaz ha enaltit que els dos expresidents andalusos van assumir responsabilitats polítiques “fa ja molt temps” en deixar el seu escó i abandonar el partit i ha reiterat que, amb tot el respecte a la Justícia, ella, “particularment”, creu “en l’honradesa i honestedat de l’un i de l’altre perquè a cap dels dos se’ls ha acusat de beneficiar-se personalment”.

Ha confiat que els que sí es van beneficiar en el cas dels ERO paguin “al més aviat possible” i que “ho facin bé”. “Espero que la justícia sigui implacable amb els responsables”, ha afegit. A més, la dirigent andalusa ha dit haver parlat amb Chaves i Griñán recentment: “Sempre he parlat amb ells i en les últimes hores, també”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor