Successos.- Un motorista ferit crític i un altre greu després de xocar frontalment a Navès (Lleida)

  • Un accident de trànsit ocorregut aquest diumenge en la carretera C-462 a Navès (Lleida) ha deixat dues persones ferides després de xocar frontalment amb les seves motocicletes: un d'ells crític i un altre greu.

VilaWeb
21.05.2017 - 16:28

LLEIDA, 21 (EUROPA PRESS)

Un accident de trànsit ocorregut aquest diumenge en la carretera C-462 a Navès (Lleida) ha deixat dues persones ferides després de xocar frontalment amb les seves motocicletes: un d’ells crític i un altre greu.

Segons ha informat el Servei Català de Trànsit a Europa Press, els serveis d’emergències han rebut l’avís de l’accident sobre les 13.51 hores i han traslladat en helicòpter al ferit crític a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell (Barcelona) i al greu al de Sant Pau de Barcelona.

Per atendre l’accident s’han mobilitzat a quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, a tres dotacions de Bombers de la Generalitat i a dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), a més dels dos helicòpters que han realitzat els trasllats.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor