Successos.- Un incendi ja apagat a Maçanet de la Selva (Girona) crema 2,45 hectàrees

  • Un incendi ha cremat a la tarda d'aquest dimarts 2,45 hectàrees a Maçanet de la Selva (Girona), han informat a Europa Press fonts dels Bombers de la Generalitat, que remullen la zona afectada.

23.08.2016 - 20:20

GIRONA, 23 (EUROPA PRESS)

Un incendi ha cremat a la tarda d’aquest dimarts 2,45 hectàrees a Maçanet de la Selva (Girona), han informat a Europa Press fonts dels Bombers de la Generalitat, que remullen la zona afectada.

Els serveis d’emergència han rebut a les 14.26 hores l’avís de l’incendi, que s’ha produït a la zona del polígon industrial de Puigtió.

El foc ha cremat una zona de vegetació urbana, i han treballat en l’incendi vuit dotacions terrestres i tres aèries dels bombers.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor