06.04.2017 - 17:22
GIRONA, 6 (EUROPA PRESS)
Els Mossos d’Esquadra han detingut tres veïns de Sant Feliu de Guíxols per conrear més de 500 plantes de marihuana i defraudar més de 5.000 euros en fluid elèctric per condicionar la plantació.
Segons ha informat la policia catalana aquest dijous en un comunicat, les detencions són fruit d’una investigació que es va iniciar en descobrir que en un habitatge de Llagostera (Girona) es conreava marihuana i tenia la connexió a la xarxa general de subministrament elèctric punxada.
Aquest dimecres, els Mossos i la Policia Local de Llagostera van escorcollar el domicili i van trobar més de 500 plantes en diferents estadis de creixement i els utensilis necessaris per cuidar-les. Van detenir els tres presumptes responsables, tots amb antecedents.