Successos.- Protecció Civil desactiva l’alerta del pla Infocat però manté la prealerta

  • Protecció Civil de la Generalitat ha desactivat l'alerta del pla Infocat de risc d'incendis forestals una vegada ha finalitzat l'episodi de vent al nord i el sud de Catalunya, tot i que manté la prealerta perquè el risc és encara elevat, ha informat aquest dimecres en un comunicat.

VilaWeb
07.09.2016 - 14:37

BARCELONA, 7 (EUROPA PRESS)

Protecció Civil de la Generalitat ha desactivat l’alerta del pla Infocat de risc d’incendis forestals una vegada ha finalitzat l’episodi de vent al nord i el sud de Catalunya, tot i que manté la prealerta perquè el risc és encara elevat, ha informat aquest dimecres en un comunicat.

Les comarques catalanes més afectades avui pel perill d’incendi forestal són Pallars Jussà, Solsonès, Garrigues, Noguera, Segarra, Segrià i Urgell (Lleida); Alt Penedès, Anoia, Bages, Baix Llobregat, Vallès Occidental i Vallès Oriental (Barcelona); Alt Empordà, Baix Empordà i Gironès (Girona) i Baix Ebre, Conca de Barberà, Priorat, Ribera d’Ebre i Terra Alta (Tarragona).

Protecció Civil preveu que la situació de prealerta s’allargui durant els pròxims dies per l’absència de previsió de pluges generalitzades, i ha cridat a extremar la precaució i a evitar les conductes negligents.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor