Successos.- La Guàrdia Civil intervé 2.250 paquets de tabac de contraban a la Seu d’Urgell

  • La Guàrdia Civil va intervenir divendres passat 2.250 paquets de tabac de contraban d'un cotxe en el qual viatjaven tres persones prop de la carretera N-145, al seu pas pel terme municipal de la Seu d'Urgell.

10.04.2017 - 12:05

LLEIDA, 10 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil va intervenir divendres passat 2.250 paquets de tabac de contraban d’un cotxe en el qual viatjaven tres persones prop de la carretera N-145, al seu pas pel terme municipal de la Seu d’Urgell.

Els agents van trobar al maleter del cotxe unes bosses negres que contenien el tabac ,que està valorat en 10.234.50 euros, ha informat aquest dilluns la Guàrdia Civil en un comunicat.

La Guàrdia Civil va aixecar un acta d’aprehensió de contraban als tres ocupants del vehicle, un turisme que es va quedar dipositat al costat del tabac a la duana de la Farga de Moles.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor