Successos.- Interrompuda la circulació de la R1 de Rodalies de Barcelona entre Blanes i Mataró

  • La circulació de trens de la línia R1 de Rodalies de Barcelona ha quedat interrompuda aquest dimarts entre les estacions de Mataró (Barcelona) i Blanes (Girona) com a conseqüència d'una incidència en el subministrament elèctric, han informat fonts de Renfe a Europa Press.

VilaWeb
02.08.2017 - 09:06

BARCELONA, 2 (EUROPA PRESS)

La circulació de trens de la línia R1 de Rodalies de Barcelona ha quedat interrompuda aquest dimarts entre les estacions de Mataró (Barcelona) i Blanes (Girona) com a conseqüència d’una incidència en el subministrament elèctric, han informat fonts de Renfe a Europa Press.

La incidència ha començat a les 05:15 hores a les estacions de Canet de Mar (Barcelona) i Arenys de Mar (Barcelona) –que ha quedat cobertes mitjançant un servei d’autobús per carretera– i s’ha estès posteriorment a les estacions de Mataró i Blanes

Renfe ha donat per resolta la incidència a les 07:05 hores i ja ha restablert la circulació de trens, que s’incorporaran de manera progressiva a la línia.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor