Successos.- El Govern condemna el crim masclista de Premià en una explosió intencionada

  • El Govern de la Generalitat ha condemnat l'homicidi d'una dona de 50 anys a Premià de Mar (Barcelona) suposadament a mans de la seva parella, que va provocar una explosió de gas intencionada a l'edifici.

26.10.2016 - 18:43

BARCELONA, 26 (EUROPA PRESS)

El Govern de la Generalitat ha condemnat l’homicidi d’una dona de 50 anys a Premià de Mar (Barcelona) suposadament a mans de la seva parella, que va provocar una explosió de gas intencionada a l’edifici.

En un comunicat aquest dimecres, la presidenta de l’Institut Català de les Dones, Teresa Pitarch, ha expressat el seu condol a la família de la víctima, de 50 anys, i ha assegurat que la lluita contra la violència masclista “és un compromís i una prioritat per al Govern”.

“La violència masclista no té cabuda a la Catalunya que estem construint”, ha afegit Pitarch, després que aquest dimarts es revelés que l’explosió va ser suposadament provocada per la seva parella, que dies després va morir a l’hospital a conseqüència de les ferides sofertes.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor