17.01.2017 - 16:59
GIRONA, 17 (EUROPA PRESS)
L’incendi que afecta des de les 6 hores d’aquest dimarts una planta de reciclatge del polígon Gaserans de Sant Feliu de Buixalleu (Girona) ha cremat uns 400 metres quadrats de restes de paper, plàstics i escombraries, a més d’un camió i maquinària de la indústria.
Segons han informat els Bombers de la Generalitat, que han desplaçat 18 dotacions per combatre les flames, a l’interior de la nau s’han cremat uns 200 metres quadrats d’aïllament del sostre, sense que l’estructura hagi patit danys.
El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha enviat un dispositiu preventiu al lloc i ha evacuat amb una ambulància el propietari de l’empresa a l’Hospital de Sant Celoni (Barcelona) per intoxicació lleu de fum.
Com a conseqüència del foc, s’han evacuat els treballadors d’empreses pròximes, que han pogut reprendre l’activitat una vegada s’ha donat per controlat l’incendi, a les 12.15 hores, tot i que a les 15.30 hores encara es mantenia l’ordre de desallotjament de les naus contigües.
Un total de 13 efectius treballaven en l’extinció a les 15.30 hores, amb l’ajuda de maquinària pesant facilitada per la pròpia empresa, ja que la zona afectada seguia fumejant i encara hi havia alguna flama visible.
Els Mossos d’Esquadra i la Policia Local s’han desplaçat a la zona per restringir el pas al polígon i s’han revisat masies pròximes, a més de controlar la circulació de l’autopista AP-7, ja que la visibilitat s’ha vist reduïda per la presència de fum.