13.01.2017 - 16:45
BARCELONA, 13 (EUROPA PRESS)
Els Mossos d’Esquadra han detingut dos joves, que acumulaven 21 antecedents policials, per un robatori forçant les finestres d’un domicili a Vilanova i la Geltrú (Barcelona), ha informat aquest divendres la policia catalana en un comunicat.
Els arrestats, de 23 i 27 anys, nacionalitat espanyola i veïns de la mateixa població, van ser detinguts el 4 i el 10 de gener després d’una investigació que va arrencar el 23 de desembre després de la denúncia d’uns propietaris víctimes del robatori, que en aquell moment moblaven l’habitatge per instal·lar-s’hi.
Els propietaris van observar que quan visitaven l’habitatge no hi havia llum, que a l’interior estava tot regirat i que faltaven un quadre i diversos electrodomèstics, a més que al menjador hi havia un generador carregat en un carretó preparat per emportar-se’l.
Després d’una inspecció ocular, la policia catalana va recollir indicis suficients per identificar i provar la participació dels autors del robatori, va aconseguir arrestar-los i recuperar part dels objectes robats per lliurar-los als seus propietaris.
El primer detingut va passar a disposició judicial i va quedar en llibertat amb càrrecs, i el segon va quedar en llibertat a l’espera que el citi a declarar el jutge.