Successos.- Detingut un pare per matar el seu fill després d’una baralla a Mataró (Barcelona)

  • Els Mossos d'Esquadra han detingut un home per un delicte d'homicidi imprudent després de presumptament matar el seu fill a Mataró, ha informat la policia catalana aquest dilluns a Europa Press.

VilaWeb
27.03.2017 - 13:18

BARCELONA, 27 (EUROPA PRESS)

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home per un delicte d’homicidi imprudent després de presumptament matar el seu fill a Mataró, ha informat la policia catalana aquest dilluns a Europa Press.

Els fets van ocórrer la tarda del diumenge al domicili familiar després d’una baralla entre tots dos, i una tercera persona que es trobava a la casa va avisar la policia.

El pare es troba detingut a l’espera del resultat de l’autòpsia del fill, i de la investigació s’ha fet càrrec la Regió Metropolitana Nord dels Mossos.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor