Successos.- Denunciat un conductor per circular a 208 km/h en el Bages (Barcelona)

  • Els Mossos d'Esquadra han denunciat penalment un conductor de 51 anys per conduir a 208 km/h en un tram de carretera on la velocitat màxima permesa és de 100 km/h, en la carretera C-37 a la comarca de Bages (Barcelona).

VilaWeb
25.04.2017 - 17:30

BARCELONA, 25 (EUROPA PRESS)

Els Mossos d’Esquadra han denunciat penalment un conductor de 51 anys per conduir a 208 km/h en un tram de carretera on la velocitat màxima permesa és de 100 km/h, en la carretera C-37 a la comarca de Bages (Barcelona).

En un control de velocitat que es va muntar aquest dissabte passat, a l’altura del punt quilomètric 75 de la carretera –a Castellfollit del Boix (Barcelona)–, agents de la policia catalana van detectar a les 13.37 hores un turisme circulant a aquesta velocitat, han explicat els Mossos en un comunicat aquest dimarts.

Es tracta d’un veí de Vilafranca del Penedès (Barcelona), de nacionalitat espanyola, al qual van denunciar penalment com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària, i haurà de comparèixer davant el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Manresa (Barcelona), quan sigui requerit.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor