Successos.- Busquen el propietari de l’agència de viatges Austral per presumpta estafa de 146.000 euros

  • Els Mossos d'Esquadra han emès una ordre per detenir el propietari de l'agència de viatges Austral del carrer Diputació de Barcelona i una treballadora per una presumpta estafa de 146.000 euros a 75 afectats, ha informat a Europa Press la Policia catalana.

07.12.2016 - 17:18

BARCELONA, 7 (EUROPA PRESS)

Els Mossos d’Esquadra han emès una ordre per detenir el propietari de l’agència de viatges Austral del carrer Diputació de Barcelona i una treballadora per una presumpta estafa de 146.000 euros a 75 afectats, ha informat a Europa Press la Policia catalana.

Els afectats havien comprat bitllets d’avió per viatjar a països de l’Amèrica Llatina com l’Argentina, Bolívia, Cuba i l’Equador, però a l’hora d’emprendre el viatge es van trobar que la reserva s’havia cancel·lat o no s’havia pagat, segons informa TV3.

L’agència de viatges va tancar les portes fa aproximadament un mes, i va deixar nombrosos clients afectats, alguns dels quals han perdut fins a 7.000 euros en bitllets d’avió.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor