Successos.- Busquen a Sant Antoni de Calonge la parella desapareguda a la Costa Brava

  • Els Mossos d'Esquadra han centrat a Sant Antoni de Calonge la recerca de la parella desapareguda des del 13 d'octubre quan realitzaven una ruta de senderisme a la Costa Brava (Girona), prop de Cadaqués.

24.10.2016 - 12:37

GIRONA, 24 (EUROPA PRESS)

Els Mossos d’Esquadra han centrat a Sant Antoni de Calonge la recerca de la parella desapareguda des del 13 d’octubre quan realitzaven una ruta de senderisme a la Costa Brava (Girona), prop de Cadaqués.

Segons ha informat la policia catalana a Europa Press, aquest dissabte van trobar roba pertanyent a la parella a la cala Roques Planes de Sant Antoni, per la qual cosa s’ha delimitat la recerca a aquest municipi.

Es tracta d’un home alemany de 37 anys i una dona de la Costa d’Ivori de 36, tots dos residents a Barcelona, que es trobaven de viatge a la Costa Brava.

L’alerta de la desaparició la van donar els companys de treball de l’home la tarda de dimarts 18 en una comissaria del districte barceloní d’Horta-Guinardó, després que no hagués anat a treballar dilluns ni dimarts i no donés senyals.

Una patrulla de la policia catalana va trobar el cotxe que havia llogat la parella a S’Agaró (Girona), i van comprovar que mai van arribar al pis que havien reservat a Palamós.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor