15.04.2017 - 13:23
TARRAGONA, 15 (EUROPA PRESS)
Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 46 anys de nacionalitat espanyola i veí de Reus (Tarragona) com a presumpte autor de dos robatoris a l’interior de domicilis en la mateixa població, un d’ells en grau de temptativa, per la qual cosa el jutge va decretar el seu ingrés a la presó.
El primer dels robatoris es va cometre el 7 de desembre de 2016 en un domicili en el qual va sostreure joies valorades en més de 1.000 euros, mentre que en el segon, el 4 de març d’aquest any, el presumpte lladre va ser sorprès per la víctima i va fugir, ha informat aquest dissabte la policia catalana en un comunicat.
Arran d’aquests robatoris, els Mossos van trobar indicis que apuntaven a un home que van detenir el 14 de febrer per sis robatoris silenciosos en habitatges del barri Fortuny de Reus i, després de les comprovacions pertinents, el van detenir el passat 10 d’abril.