Síria.- Uns 20 morts en bombardeigs aeris a Idlib que han afectat un hospital

  • Fins a dues desenes de persones han mort aquest dimarts en un bombardeig aeri obra de l'aviació siriana o russa que ha provocat greus desperfectes a un hospital d'una localitat de la província d'Idlib, controlada pels rebels, segons han informat fonts mèdiques locals i l'Observatori Sirià per als Drets Humans.

VilaWeb
25.04.2017 - 11:23

BEIRUT, 25 (Reuters/EP)

Fins a dues desenes de persones han mort aquest dimarts en un bombardeig aeri obra de l’aviació siriana o russa que ha provocat greus desperfectes a un hospital d’una localitat de la província d’Idlib, controlada pels rebels, segons han informat fonts mèdiques locals i l’Observatori Sirià per als Drets Humans.

Un portaveu de l’Hospital de Kafr Tajarim, a Idlib, ha indicat a Reuters que un bombardeig aeri ha afectat el pati del centre, i ha mort 14 persones, inclosos pacients. L’Observatori ha afirmat que no hi ha morts a l’hospital, però sí ha assenyalat que el centre ha quedat fora de servei.

Per contra, ha precisat que bombardeigs aeris al sud-oest de Kafr Tajarim han mort almenys dotze persones, inclosos civils i combatents rebels.

Segons l’Observatori, l’aviació del règim de Bashar al-Assad i els avions russos han intensificat els bombardeigs a Idlib, una de les poques zones sota control dels rebels a l’oest del país. Els insurgents i les seves famílies que han optat per abandonar les zones sota setge governamental al voltant de Damasc s’han dirigit cap a Idlib.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor