Síria.- Almenys 27 milicians de l’Estat Islàmic morts en una explosió en el nord-est de Síria

  • Almenys 27 milicians gihadistes han mort per una explosió en la localitat de Misharfa, en el nord-est de Síria, segons ha informat l'agència de notícies prokurda Firat News.

15.04.2017 - 16:23

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

Almenys 27 milicians gihadistes han mort per una explosió en la localitat de Misharfa, en el nord-est de Síria, segons ha informat l’agència de notícies prokurda Firat News.

Pel que sembla, els milicians transportaven un vehicle carregat d’explosius quan aquests van ser detonats de forma accidental en la nit del divendres al dissabte abans d’aconseguir el seu objectiu, segons la font.

L’explosió s’ha produït enmig d’intensos enfrontaments entre les Forces Democràtiques Sirianes (FDS) –una coalició integrada principalment per milícies kurdes– i l’Estat Islàmic que haurien resultat en la presa de Misharfat per part de les FDS.

A més, les FDS han entrat en el matí d’aquest dissabte a la ciutat de Tabqa, localitat estratègica situada a l’oest de Raqqa, ‘capital’ de l’Estat Islàmic a Síria.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor