Santamaría signarà el dia 25 a Tarragona el finançament dels Jocs Mediterranis

  • La vicepresidenta del Govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, encapçalarà la signatura el dimarts 25 d'abril de l'acord definitiu del finançament dels Jocs Mediterranis de Tarragona, que tindran lloc entre el 22 de juny i l'1 de juliol del 2018, en un acte que se celebrarà a les 11:00 hores al Museu d'Història de la capital tarragonina, han explicat fonts del consistori a Europa Press.

VilaWeb
13.04.2017 - 12:23

TARRAGONA, 13 (EUROPA PRESS)

La vicepresidenta del Govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, encapçalarà la signatura el dimarts 25 d’abril de l’acord definitiu del finançament dels Jocs Mediterranis de Tarragona, que tindran lloc entre el 22 de juny i l’1 de juliol del 2018, en un acte que se celebrarà a les 11:00 hores al Museu d’Història de la capital tarragonina, han explicat fonts del consistori a Europa Press.

Segons ha avançat el ‘Diari de Tarragona’, a Saénz de Santamaría l’acompanyarà el ministre d’Educació, Cultura i Esports, Íñigo Méndez de Vigo, i el president del Consell Superior d’Esports, José Ramón Lete, que seran rebuts per l’alcalde de Tarragona, el socialista Josep Fèlix Ballesteros, les autoritats locals responsables de la gestió dels Jocs i el comitè organitzador.

El Govern espanyol ja va anunciar que aportarà 12,5 milions d’euros als Jocs Mediterranis: 10,5 milions els aportarà el Consell Superior d’Esports (CSD) i els dos milions restants Loteries i Apostes de l’Estat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor