Santamaría i Millo se citen a la Delegació abans de la reunió amb Iceta i Arrimadas

  • La vicepresidenta del Govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, ha arribat aquest dimecres a les 17.15 a la seu de la Delegació del Govern espanyol a Catalunya, on s'ha trobat amb el nou delegat, Enric Millo.

VilaWeb
07.12.2016 - 17:43

BARCELONA, 7 (EUROPA PRESS)

La vicepresidenta del Govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, ha arribat aquest dimecres a les 17.15 a la seu de la Delegació del Govern espanyol a Catalunya, on s’ha trobat amb el nou delegat, Enric Millo.

La trobada entre tots dos es produeix abans que la vicepresidenta es reuneixi a les 18 hores a la Delegació amb el primer secretari del PSC, Miquel Iceta, i a les 19 amb la líder de C’s a Catalunya i cap de l’oposició al Parlament, Inés Arrimadas.

Quan ha baixat del cotxe davant de la Delegació, i preguntada per si s’havia reunit amb empresaris abans de trobar-se amb Millo i si havia anat bé, ella ha ironitzat: “No sé si amb els empresaris, però ha anat bé”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor