Santamaría es reunirà aquest dimecres amb Iceta i amb Arrimadas a Barcelona

  • La vicepresidenta del Govern espanyol, Soraya Sáenz Santamaría, es reunirà aquest dimecres a la tarda a Barcelona a la Delegació del Govern espanyol amb el primer secretari del PSC, Miquel Iceta, i amb la líder de C's a Catalunya, Inés Arrimadas.

VilaWeb
07.12.2016 - 13:32

BARCELONA, 7 (EUROPA PRESS)

La vicepresidenta del Govern espanyol, Soraya Sáenz Santamaría, es reunirà aquest dimecres a la tarda a Barcelona a la Delegació del Govern espanyol amb el primer secretari del PSC, Miquel Iceta, i amb la líder de C’s a Catalunya, Inés Arrimadas.

Fonts coneixedores de la trobada han explicat que primer es reunirà amb el líder dels socialistes a les 18 hores, mentre que fonts de C’s han explicat que la reunió amb Arrimadas està prevista per a les 19.

En la presa de possessió del nou delegat del Govern espanyol a Catalunya, Enric Millo, Santamaría ja va explicar que el Govern espanyol es desplaçaria recurrentment a Catalunya amb la nova legislatura: “Vindrem molt per a temes molt fructífers”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor