Sant Jordi.- L’escriptora Sarah Lark: “Una dona va posar al seu gos el meu nom”

  • L'escriptora alemanya Sarah Lark ha explicat aquest diumenge durant la signatura de llibres de la Diada de Sant Jordi: "Una dona va dir el seu gos amb el meu nom", durant un Sant Jordi anterior al que també va assistir.

VilaWeb
23.04.2017 - 12:31

BARCELONA, 22 (EUROPA PRESS)

L’escriptora alemanya Sarah Lark ha explicat aquest diumenge durant la signatura de llibres de la Diada de Sant Jordi: “Una dona va dir el seu gos amb el meu nom”, durant un Sant Jordi anterior al que també va assistir.

Sarah Lark –alter ego de Christiane Gohl– ha dit a Europa Press que, en els cinc Sant Jordi que acumula, els lectors sempre li expliquen anècdotes dels seus familiars i fins i tot animals.

Una dona li va explicar que als seus set gossos els havia batejat amb el nom dels seus escriptors favorits, i que a més les seves mascotes Sarah Lark i Günter Grass “eren molt amics”.

“És una atmosfera especial i un dia molt especial per a Espanya”, ha afegit, i sobre el bolígraf que utilitza, ha dit que no té cap de la sort, ja que admet perdre’ls cada cinc minuts.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor