Sant Jordi.- Els traductors catalans reivindicaran el seu paper “invisible”

  • L'Asssociació Professional de Traductors i Intèrprtes de Catalunya ha iniciat una campanya coincidint amb Sant Jordi per visibilizar la feina "invisible" dels traductors literaris, ha informat l'entitat en un comunicat.

VilaWeb
23.04.2017 - 10:20

BARCELONA, 23 (EUROPA PRESS)

L’Asssociació Professional de Traductors i Intèrprtes de Catalunya ha iniciat una campanya coincidint amb Sant Jordi per visibilizar la feina “invisible” dels traductors literaris, ha informat l’entitat en un comunicat.

Sota el lema ‘¿Con cuántos traductores te has ido de vacaciones?’, l’entitat reivindica la feina d’aquests professionals, i vol fer reflexionar sobre el seu poder per fer arribar la literatura a gran part del món.

La seva tasca és “imprescindible per fer arribar la literatura de tot el món als lectors d’aquí”, ha subratllat l’associació que, per Sant Jordi, ha organitzat un estand a Rambla Catalunya on citarà traductors destacats per entaular converses amb lectors.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor