Sant Boi realitza una actuació intensiva en el clavegueram contra rates i escarabats

  • L'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat ha iniciat una campanya intensiva de desinsectació i desratització en el clavegueram de tota la ciutat, mitjançant l'aplicació de tractaments antiplaga per prevenir la presència de rates i d'escarabats en la via pública.

VilaWeb
11.04.2017 - 15:53

SANT BOI DE LLOBREGAT (BARCELONA), 11 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat ha iniciat una campanya intensiva de desinsectació i desratització en el clavegueram de tota la ciutat, mitjançant l’aplicació de tractaments antiplaga per prevenir la presència de rates i d’escarabats en la via pública.

En total, el consistori actuarà sobre 330 tapes d’embornal i desballestaments en tots els barris de la ciutat, en una actuació extraordinària que repetirà a principis d’estiu, segons ha informat en un comunicat.

Per al control de pagues en habitatges i comunitats de veïns, l’Ajuntament de Sant Boi recomana a la ciutadania guardar els aliments en recipients tancats, extremar la neteja, protegir les juntes de portes i finestres i reparar esquerdes i forats.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor