Sant Boi acull la 70a edició de la Fira de la Puríssima

  • Sant Boi de Llobregat organitza del 6 al 8 de desembre la 70a edició de la Fira de la Puríssima, un certamen multisectorial que tindrà la participació de 481 expositors distribuïts pels carrers de la ciutat i que a l'última edició va rebre la visita d'unes 275.000 persones.

05.12.2016 - 17:51

SANT BOI DE LLOBREGAT (BARCELONA), 5 (EUROPA PRESS)

Sant Boi de Llobregat organitza del 6 al 8 de desembre la 70a edició de la Fira de la Puríssima, un certamen multisectorial que tindrà la participació de 481 expositors distribuïts pels carrers de la ciutat i que a l’última edició va rebre la visita d’unes 275.000 persones.

La Fira de la Puríssima, una de les més antigues de Catalunya, tindrà espais dedicats a l’alimentació, l’artesania, la moda, la indústria, l’automoció, la gastronomia i l’agricultura, entre d’altres sectors.

Segons l’alcaldessa de Sant Boi, Lluïsa Moret, es tracta d’una fira “per passejar i gaudir, per tenir estímuls de tota mena, des de la vessant comercial fins a la cultural, amb una lògica familiar per poder passar tot el dia a la ciutat”.

Aquest any, amb motiu de la 70a edició de la fira, el certamen farà una repassada històrica dels cartells promocionals de l’esdeveniment i dedicarà un espai a la difusió dels artistes locals.

A l’última edició, la Fira de la Puríssima va rebre la visita de 275.000 persones i va generar un impacte econòmic de 5,4 milions d’euros, segons ha informat l’Ajuntament de Sant Boi.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor