23.04.2017 - 14:49
LAS PALMAS DE GRAN CANARIA, 23 (EUROPA PRESS)
El buc Miguel de Cervantes, la guardamar Talia i la salvamar Nunki han reprès aquest diumenge les tasques de dispersió mecànica del gasoil abocat al mar després de la col·lisió d’un ferri de Naviera Armas contra l’espigó del moll de Nelson Mandela al port de la Luz i de Las Palmas.
Segons han informat fonts de Salvament Marítim, la taca, de dimensions més reduïdes i molt més fina que aquest dissabte, aconsegueix una superfície d’unes 8,5 milles i està surant dins del moll Nelson Mandela i més cap al sud, cap al municipi Telde.
Les tres embarcacions de Salvament Marítim s’estan encarregant de dispersar les regueres de restes de combustible amb les seves hèlixs sense apreciar al seu pas olor a gasoil ni emulsió. Així mateix, l’avió Sasemar 103 està realitzant tasques d’inspecció a la zona d’influència, i al llarg del dia el rellevarà l’helicòpter Helimer 210.

