Sagardi desembarca a Eivissa amb un restaurant

  • Grup Sagardi ha obert Sagardi Cocineros Vascos, un restaurant en el port vell de la capital amb el qual portarà a Balears la gastronomia basca.

VilaWeb
29.05.2017 - 12:39

BARCELONA, 29 (EUROPA PRESS)

Grup Sagardi ha obert Sagardi Cocineros Vascos, un restaurant en el port vell de la capital amb el qual portarà a Balears la gastronomia basca.

Segons ha informat en un comunicat aquest dilluns, amb aquesta nova obertura el grup continua un ambiciós pla d’expansió i internacionalització després d’instal·lar-se a Londres i Ciutat de Mèxic.

El nou restaurant d’Eivissa ofereix peixos de llotja i una selecció de les millors carns vermelles, com l’autèntic txuletón basc, rostides a la graella tradicional, i una selecció de les millors especialitzades basques.

Actualment, Grup Sagardi compta amb 32 establiments –30 restaurants, una carnisseria amb espai degustació i dos hotels i una línia de càtering– a nivell nacional i internacional.

A Espanya té restaurants a Barcelona, València, Sevilla i Madrid, mentre que a nivell internacional Ciutat de Mèxic i Londres se sumen a Buenos Aires (Argentina) i Porto (Portugal).

Recomanem

Fer-me'n subscriptor