21.03.2017 - 12:42
MADRID, 21 (EUROPA PRESS)
La junta directiva de l’Associació per a la Defensa de la Marca (Andema), que està formada per 65 de les més importants marques amb presència a Espanya, ha triat Rosa Tous com a nova presidenta de l’entitat i succeeix en el càrrec Rosa Lladró, que ha exercit aquest lloc durant els últims tres anys, segons ha informat l’associació en un comunicat.
En concret, Rosa Tous, gemòloga per la Gemological Institute of America de Los Ángeles i Pade per IESE Business School – University of Navarra, és actualment vicepresidenta corporativa de la joieria Tous, empresa fundada el 1920 i que compta amb presència en els cinc continents amb més de 500 botigues repartides en més de 50 països.
Andema ha destacat que Tous ha protegit la seva marca des de la seva primera expansió, en ser plenament conscient de l’impacte positiu que té en la creació de valor afegit i en la creació d’una imatge d’empresa i producte.
La firma joiera és mundialment coneguda per ser la marca de l’ós, icona universal que alberga els valors d’aquesta companyia de joieria i accessoris, líder en el segment del luxe assequible.
Rosa Tous, com a presidenta d’Andema, treballarà per, entre d’altres qüestions, reforçar la tasca de comunicació de l’associació perquè el missatge sobre la contribució positiva de les marques per a l’economia i la societat arribi a ser interioritzat pel ciutadà.
L’impacte negatiu que causa el consum de falsificacions per a l’ocupació, la percepció d’impostos, les inversions en innovació i per a la salut del consumidor, serà un altre dels eixos de la comunicació.
Així mateix, la nova presidenta vol convertir Andema a “la casa de totes aquelles empreses titulars de marques que tenen problemes enfront de tot tipus d’infraccions, davant les quals una defensa individual és ineficaç, perquè apostin per treballar conjuntament les solucions des de l’àmbit associatiu”.
Andema està composta per empreses, pertanyents a tots els sectors industrials i de serveis (marroquineria, perfumeria i cosmètica, moda, calçat, joieria, rellotgeria, begudes, tabac i telefonia), que tenen en comú la seva creença ferma en les marques, com a principal actiu intangible en el patrimoni empresarial, motor de creació de valor afegit per a les empreses i element clau en la internacionalització.