Retencions quilomètriques a València per un accident múltiple

  • L'accident ha passat a primera hora del matí a la V-30, que circumval·la la ciutat i permet un accés ràpid al port

VilaWeb
17.10.2024 - 08:56
Actualització: 17.10.2024 - 11:13

Un accident de trànsit múltiple a primera hora del matí a l’autovia V-30, que circumval·la la ciutat de València i que permet un accés ràpid al port des de la A-7, causa retencions quilomètriques.

Segons que ha informat a Efe el Centre de Gestió de Trànsit, l’accident, del qual no consten danys personals, ha passat a les 6.37 al punt quilomètric 15 de la via ràpida V-30, que envolta València d’oest a sud.

Per causes que s’investiguen, uns quants vehicles han col·lidit i el carril dret ha quedat bloc, de manera que se n’ha interromput el trànsit. La supressió d’aquest carril ha derivat en retencions importants.

Podeu consultar l’estat del trànsit en directe.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor