Restablert el servei de la L1 del Metro de Barcelona entre Universitat i Marina

  • El servei de la L1 del Metro de Barcelona ha quedat restablert aquest dilluns a les 14.50 hores, després que hagués quedat interromput a les 13.28 per una incidència a l'estació de Catalunya.

VilaWeb
12.09.2016 - 15:24

BARCELONA, 12 (EUROPA PRESS)

El servei de la L1 del Metro de Barcelona ha quedat restablert aquest dilluns a les 14.50 hores, després que hagués quedat interromput a les 13.28 per una incidència a l’estació de Catalunya.

Els usuaris han pogut utilitzar alternatives com l’enllaç a la L2 en les parades d’Universitat i Clot i les línies d’autobús H12 i H16, ha assenyalat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) a la xarxa social Twitter.

Han quedat sense servei les estacions Catalunya, Urquinaona i Arc de Triomf, mentre que els combois han seguit circulant entre Hospital de Bellvitge i Universitat i entre Marina i Fondo.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor