18.01.2017 - 13:18
BARCELONA, 18 (EUROPA PRESS)
El director de Rodalies Catalunya-Renfe, Fèlix Martín, ha vist amb bons ulls aquest dimecres la renovació de l’aplicació Infoconsum amb un nou espai per atendre denúncies i consultes dels usuaris sobre el servei de Rodalies i Regionals, operat per Renfe.
Ho ha dit en preguntar-li per aquesta qüestió després de presentar el programa ‘Argo!nautes’ per portar de manera gratuïta alumnes catalans d’escoles en entorns desafavorits a espais patrimonials de la Generalitat.
Ha valorat positivament tot el que pugui estar relacionat amb facilitar la comunicació amb el client: “Estem encantats que es puguin vehicular suggeriments i queixes”.
En roda de premsa aquest dimecres, els consellers de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, i d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, han sostingut que l’objectiu d’aquest nou apartat, que ja està operatiu, és defensar els drets dels usuaris.
“Volem restringir els espais d’impunitat i emparar els usuaris amb la llei ferroviària, però també amb el codi de consum”, ha dit Rull, que ha destacat que la Generalitat en bloc es trobarà darrere de cada denuncia.