Reguant (CUP): “Si hagués eleccions seria una gran estafa per a tot el món”

  • La diputada de la CUP Eulàlia Reguant ha rebutjat que se celebrin eleccions a Catalunya sense haver celebrat un referèndum sobre la independència: "Si hagués eleccions seria una gran estafa per a tot el món".

VilaWeb
15.01.2017 - 17:14

BARCELONA, 15 (EUROPA PRESS)

La diputada de la CUP Eulàlia Reguant ha rebutjat que se celebrin eleccions a Catalunya sense haver celebrat un referèndum sobre la independència: “Si hagués eleccions seria una gran estafa per a tot el món”.

“No hi haurà eleccions. En 2017 hi haurà referèndum”, ha sentenciat en una entrevista del digital ‘Vilaweb’ publicada aquesta diumenge i recollida per Europa Press.

Reguant ha refusat la “dicotomia” entre Pressupostos i eleccions, tot i que el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha anunciat que si no s’aproven uns Comptes per a 2017 dimitirà i convocarà nous comicis.

Ha descartat que la CUP posi línies vermelles en la negociació amb JxSí però ha advertit que no establir-les no significa que acceptin “que no incorporin res” al projecte pressupostari.

“Esperem que es recullin propostes nostres però no volem entrar a mercadejar”, ha assegurat la diputada, que afegeix que moltes de les seves iniciatives no són només de la CUP sinó que tenen un gran suport social.

Sobre Puigdemont, ha considerat positiu que es pugui sumar a les negociacions –divendres es van trobar amb el vicepresident Oriol Junqueras–: “Que s’impliqui en aquesta globalitat de la legislatura que ens ha de portar a guanyar el referèndum”.

Alhora, ha destacat el “caràcter molt diferent” de Puigdemont respecte al seu antecessor, Artur Mas, que diu que marca un canvi que els anticapitalistes buscaven per donar resposta al moment històric actual.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor