R.Unit.- Picardo assegura que el Regne Unit ha superat “majors desafiaments” i demana “unitat” després del ‘Brexit’

  • El ministre principal de Gibraltar, Fabian Picardo, ha assegurat que el Regne unit ha superat "majors desafiaments" i ha demanat "unitat" després que s'hagin conegut els resultats del referèndum britànic per la permanència a la Unió Europea.

24.06.2016 - 10:01

LONDRES, 24 (EUROPA PRESS)

El ministre principal de Gibraltar, Fabian Picardo, ha assegurat que el Regne unit ha superat “majors desafiaments” i ha demanat “unitat” després que s’hagin conegut els resultats del referèndum britànic per la permanència a la Unió Europea.

“Hem superat majors desafiaments. És moment d’unitat, de calma i de pensar racionalment”, ha escrit el dirigent del Penyal en el seu compte oficial de Twitter. “Junts i units seguirem prosperant”, ha afegit.

Gibraltar, únic territori britànic d’ultramar que és dins de la UE, ha estat l’únic autoritzat a participar en la consulta. Els resultats van donar una victòria aclaparadora a l’opció de la permanència, per la qual van advocar un total de 19.332 gibraltarenys (95,9 %), respecte dels 823 (4,1%) que preferien l’opció de sortir de la Unió.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor