27.03.2017 - 19:34
BARCELONA, 27 (EUROPA PRESS)
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha manifestat el seu desig de traslladar en la seva visita oficial als Estats Units el que està succeint a Catalunya: “Venim als Estats Units a donar a conèixer el procés polític català”.
En la seva visita al Cambridge Innovation Center (CIC), en el Massachusetts Institute of Technology (MIT) de Boston, ha afirmat que arriba amb el mateix ànim que a altres països: “Explicar-nos i respondre totes les preguntes que ens formulin, ja sigui per curiositat, per poca comprensió o per dubtes”.
Ha assegurat que en els llocs on ha estat fins avui hi ha hagut interès, i ha confiat que als Estats Units “no serà diferent”.
“No demanarà a ningú cap posicionament sobre el referèndum ni ho espero, perquè no estem en la fase del reconeixement, sinó del coneixement”, ha aclarit el president.
Puigdemont ha estat acompanyat pel conseller de Relacions i Assumptes Institucionals i Exteriors i Transparència, Raül Romeva, i en el seu viatge visitarà Boston, Washington i Nova York.