Puigdemont no assistirà al Chupinazo per l’agenda política catalana

  • El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha explicat aquest dimecres que ha declinat la invitació la presidenta de Navarra, Uxue Barkos, d'assistir al Chupinazo de San Fermín perquè l'actualitat política el requereix a Catalunya.

VilaWeb
05.07.2017 - 12:41

BARCELONA, 5 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha explicat aquest dimecres que ha declinat la invitació la presidenta de Navarra, Uxue Barkos, d’assistir al Chupinazo de San Fermín perquè l’actualitat política el requereix a Catalunya.

En una roda de premsa en la qual ha anunciat el XXIX Premi Internacional de Catalunya, que ha recaigut en el cineasta grec Costa-Gavras, ha assegurat que la trobada amb Barkos es produirà més endavant, “més enllà de la festivitat”.

“Segur que ens reunirem en una jornada de treball”, ha dit Puigdemont sobre la invitació de la presidenta, després que dimarts expliqués el projecte de llei del referèndum amb el qual vol emparar l’1-O.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor