Puigdemont es reuneix amb l’alcalde president de Porto

  • El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, s'ha reunit aquest divendres amb l'alcalde president de Porto, Rui Moreira, a la capital portuguesa.

VilaWeb
30.09.2016 - 17:40

BARCELONA, 30 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, s’ha reunit aquest divendres amb l’alcalde president de Porto, Rui Moreira, a la capital portuguesa.

La trobada ha estat prèvia a la inauguració d’una exposició de Joan Miró al Museu Serralves de Porto, a la qual també assistirà el president del Govern espanyol en funcions, Mariano Rajoy.

Serà la primera vegada que Puigdemont i Rajoy coincideixin després que el president català anunciés dimecres la seva voluntat de convocar un referèndum d’independència el setembre del 2017.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor