07.07.2025 - 12:33
|
Actualització: 07.07.2025 - 13:00
El dirigent de Junts, Carles Puigdemont, ha replicat al president de la Generalitat, Salvador Illa, que havia qualificat de “vergonyós” i d’una “gravetat extraordinària” que l’ex-president José María Aznar amenaci amb la presó a qui pensa diferent d’ell. “Ho diu pels catalans enviats a la presó perquè pensen diferent d’ells? Pels infiltrats en organitzacions catalanes? Pels perseguits amb Pegasus quan ell era ministre?”, ha publicat a la xarxa X.
Ho diu pels catalans enviats a presó perquè pensen diferent d'ells? Pels infiltrats en organitzacions catalanes? Pels perseguits amb Pegasus quan ell era ministre?
No. Aleshores es manifestava al costat del PP, de VOX i de Societat Civil Catalana, i ben còmode que estava. Tan… https://t.co/kzuObW1wSW
— krls.eth / Carles Puigdemont (@KRLS) July 7, 2025
Aznar havia avisat el president del govern espanyol que pot acabar a la presó si pacta una amnistia amb delinqüents. Puigdemont també ha retret a Illa que es manifestés al costat del PP, Vox i SCC, i que pactés amb el PP per “impedir” que Junts tingués la batllia de Barcelona.