17.01.2017 - 13:58
BARCELONA, 17 (EUROPA PRESS)
L’empresa de moda i fragàncies Puig ha signat una aliança d’empreses amb Luxasia, empresa líder a Àsia en ‘retail’ i distribució omnicanal, especialitzada en productes de bellesa de luxe, ha informat la companyia catalana aquest dimarts en un comunicat.
L’empresa conjunta començarà a operar el pròxim 1 de febrer i englobarà mercats específics del sud-est asiàtic com Singapur i Malàisia.
El president i conseller delegat de Puig, Marc Puig, ha assegurat que l’aliança de les dues companyies representa un pas important per “accelerar el desenvolupament” de les marques de Puig a Àsia.
Per la seva banda, el president de Luxasia, Patrick Chong, ha destacat que Puig és una empresa “forta i innovadora” amb marques establertes i una visió de negoci a llarg termini, i ha confiat que el coneixement del mercat, influència, anàlisis del client i talent de la companyia asiàtica contribuirà que la presència de les marques de Puig creixi de manera sostenible en aquesta part del món.
Luxasia té 11 oficines i un equip de més de 2.000 treballadors a Singapur, Malàisia, Indonèsia, Filipines, Tailàndia, Vietnam, Índia, Xina, Hong Kong, Taiwan i Birmània, i ha establert ‘joint ventures’ amb algunes de les majors companyies de bellesa del món, entre les quals s’inclouen Coty Group, Elizabeth Arden, LVMH Group i Yves Rocher.
Puig té en la seva cartera marques pròpies com Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Jean Paul Gaultier, Penhaligon’s i L’Artisan Parfumeur, així com llicències com Prada, Valentino, Comme des Garçons, i fragàncies de celebritats, i els seus productes es venen a més de 150 països.