23.08.2022 - 17:47
|
Actualització: 23.08.2022 - 22:30
El jutjat de Rubí ha decidit avui d’enviar a presó sense fiança el conductor que diumenge va atropellar un grup de ciclistes a la C-243c a Castellbisbal i va causar la mort de dos d’ells i tres ferits, un dels quals crític.
El detingut ha passat a disposició judicial avui i la decisió s’ha sabut a un quart i cinc de sis de la tarda. Tan sols ha respost les preguntes del seu advocat i ha reconegut ser el conductor del vehicle, però ha dit que havia estat un accident i que havia estat involuntari. Tant la fiscalia com l’acusació particular han demanat presó provisional, i la jutgessa hi ha estat d’acord perquè considera que hi ha risc de fuga i també de reiteració delictiva. La causa és oberta i és acusat d’un delicte de conducció temerària, dos delictes contra la vida, quatre delictes contra la vida en grau de temptativa i un altre per conduir sense permís.
El cotxe que va causar l’accident va fugir del lloc dels fets i va ser localitzat al municipi veí de Martorell (el Baix Llobregat). Poc després els Mossos d’Esquadra van arrestar el presumpte autor.