Preacord per al primer conveni col·lectiu d’Aigües de Barcelona-Empresa Metropolitana

  • Direcció i sindicats han arribat a un preacord per al que serà el primer conveni col·lectiu d'Aigües de Barcelona-Empresa Metropolitana de Gestió del Cicle Integral de l'Aigua, que té una plantilla de 960 treballadors i 14 centres de treball i que és el resultat de l'empresa creada el 2013 amb personal de la Societat General Aigües de Barcelona (Sgab) i de l'Empresa Metropolitana de Sanejament (Emssa).

VilaWeb
29.09.2016 - 18:04

BARCELONA, 29 (EUROPA PRESS)

Direcció i sindicats han arribat a un preacord per al que serà el primer conveni col·lectiu d’Aigües de Barcelona-Empresa Metropolitana de Gestió del Cicle Integral de l’Aigua, que té una plantilla de 960 treballadors i 14 centres de treball i que és el resultat de l’empresa creada el 2013 amb personal de la Societat General Aigües de Barcelona (Sgab) i de l’Empresa Metropolitana de Sanejament (Emssa).

El conveni, que tindrà una vigència de set anys (2017-2023), recull un increment salarial anual de l’IPC real de l’any anterior amb una garantia del 0,5%, i garanteix un procés d’homologació salarial i de condicions laborals, ha informat UGT aquest dijous en un comunicat.

El preacord, que se sotmetrà a referèndum entre la plantilla la primera quinzena d’octubre, també permetrà, amb contraprestacions per als treballadors afectats, obrir les oficines d’atenció al client els dijous de 15.30 a 19.30 hores per millorar el servei a la ciutadania.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor