Podem diu a Ciutadans que plantejar un govern amb el PP de Barberá o Bárcenas és “prendre el pèl” als espanyols

  • El secretari d'Organització de Podem, Pablo Echenique, ha dit aquest dimecres a Ciutadans que donar suport a la investidura de Mariano Rajoy i proposar un govern 'a tres' amb el PP de Rita Barberá o de Luis Bárcenas és "prendre el pèl" als espanyols.

VilaWeb
14.09.2016 - 13:24

MADRID, 14 (EUROPA PRESS)

El secretari d’Organització de Podem, Pablo Echenique, ha dit aquest dimecres a Ciutadans que donar suport a la investidura de Mariano Rajoy i proposar un govern ‘a tres’ amb el PP de Rita Barberá o de Luis Bárcenas és “prendre el pèl” als espanyols.

“Plantejar un govern a tres amb un partit que apareix en els ‘papers de Bárcenas’ és prendre el pèl a la ciutadania”, ha manifestat Echenique en una entrevista en RNE, recollida per Europa Press, reprotxant així el suport que va prestar el partit d’Albert Rivera a Rajoy en la seva investidura fallida.

Per al ‘número tres’ de Podem, “el PP té a tanta gent implicada” en casos de corrupció que “el millor seria que se n’anés a l’oposició” perquè, d’aquesta manera, li resultaria “més senzill fer una renovació interna en què no hi hagués més ‘Barberás’, ‘Ratos’, ‘Guindos’ o ‘Sorias'”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor