Planeta compra els drets del thriller ‘Need to know’ en castellà i català

  • Planeta ha comprat els drets del thriller 'Need to know', de l'exanalista de la CIA Karen Cleveland, en castellà i en català --Columna--, ha informat el grup en un comunicat.

VilaWeb
16.03.2017 - 11:33

BARCELONA, 16 (EUROPA PRESS)

Planeta ha comprat els drets del thriller ‘Need to know’, de l’exanalista de la CIA Karen Cleveland, en castellà i en català –Columna–, ha informat el grup en un comunicat.

Planeta convertirà aquesta novel·la en un gran llançament mundial que inclourà totes les editorials del grup: a França (Robert Laffont, Editis), Itàlia (DeA Planeta Libri), Portugal (Planeta Manuscrito) i Brasil (Editora Planeta), així com a tot Llatinoamèrica.

Un total de 25 països s’han fet amb els drets pocs dies després de començar la Fira de Londres, on l’agència The Gernert Company preveu superar els 35 territoris.

L’editorial nord-americana Ballantine ha tancat un acord de set xifres per dos llibres de l’autora, després d’una subhasta entre les editorials més importants dels Estats Units.

Universal Studios n’ha adquirit els drets cinematogràfics i ha anunciat que comptarà amb l’oscaritzada Charlize Theron per al paper protagonista.

‘Need to know’ és la primera novel·la de Karen Cleveland, de 35 anys i que va treballar durant més de vuit anys per als serveis d’intel·ligència nord-americans, on va preparar informes per al president, a més de col·laborar amb l’FBI.

La novel·la narra la història de Vivian, agent de contraintel·ligència i mare de quatre fills que descobreix per atzar un secret que pot posar en greu perill el seu país, però també el seu matrimoni i la seva pròpia vida.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor