Pedro Sánchez torna el dilluns per segona vegada a Catalunya amb actes a Lleida i Tarragona

  • Després de la seva visita haurà trepitjat les quatre províncies catalanes

VilaWeb
27.04.2017 - 17:34

Després de la seva visita haurà trepitjat les quatre províncies catalanes

BARCELONA, 27 (EUROPA PRESS)

L’exsecretari general del PSOE i aspirant a la reelecció, Pedro Sánchez, viatjarà el dilluns per segona vegada a Catalunya des que va anunciar la seva precandidatura, amb actes programats a Lleida i Tarragona.

Segons fonts de la seva candidatura, arribarà a Catalunya al migdia per participar en un esmorzar amb militants a partir de les 14.30 hores en el local social de Butsenit (Lleida), i després es desplaçarà a Tarragona per protagonitzar un míting a les 18.30 h.

En aquest míting estarà acompanyat pels diputats del PSC al Parlament Rosa María Ibarra i Carles Castillo, a més de la consellera a l’Ajuntament de Tarragona Ivana Martínez.

La primera visita de Sánchez a Catalunya va ser dissabte passat, quan va oferir un multitudinari míting a la Fàbrica de Creació Fabra i Coats de Barcelona en el qual va congregar més de 3.000 persones i va donar suport al reconeixement de Catalunya com a nació.

Després va participar en un esmorzar popular a Santa Coloma de Gramenet (Barcelona) i posteriorment va celebrar les Festes de Primavera de l’Hospitalet de Llobregat (Barcelona) corrent la Cursa Nocturna.

L’endemà, coincidint amb la Diada de Sant Jordi, va passejar per les Rambles de Barcelona, es va veure amb militants de Sant Boi de Llobregat i de la Llagosta (Barcelona), i a la tarda es va desplaçar Girona per trobar-se amb companys de files socialistes de la zona.

El compromís de l’exdirigent socialista és trepitjar totes les províncies d’Espanya, i amb la visita del pròxim dilluns ja haurà estat a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona, completant així totes les de Catalunya.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor