24.03.2017 - 10:19
MADRID, 24 (EUROPA PRESS)
El secretari general de Podem, Pablo Iglesias, ha assegurat aquest divendres que el PSOE té el deure de promoure una moció de censura per destituir el president de Múrcia, Pedro Antonio Sánchez, però que, si no ho fa, serà la seva formació la que prengui la iniciativa per cercar un “govern alternatiu”.
“Ha d’haver-hi una moció de censura del PSOE i ha de plantejar-ho dilluns com a molt tard i si no ho fa, nosaltres prendrem la iniciativa”, ha anunciat en una entrevista en Onda Cero, recollida per Europa Press, en la qual ha rebutjat l’estratègia de Ciutadans, en considerar que només pretenen fer “guanyar temps al PP”.
En aquest sentit, Iglesias ha assegurat que és el PSOE el que hauria de prendre la iniciativa perquè és la segona força a la regió. No obstant això, segons el líder morat, “fa l’efecte que no estan per la tasca”. Per això, per aconseguir l’objectiu de formar un “govern alternatiu”, ha explicat que Podem està disposat a prendre la iniciativa.
“Ha d’haver-hi un govern alternatiu”, ha emfatitzat, abans de criticar que en aquests moments l’única cosa que està fent Ciutadans amb la seva proposta de promoure una moció de censura per convocar eleccions és “jugar al fet que el PP guanyi temps”. “Cs és quarta força i no pot seguir sostenint el PP”, ha exigit.