Nuet (SíQueEsPot) demana diàleg a les esquerres perquè “es posin d’acord i governin”

  • El diputat de SíQueEsPot al Parlament Joan Josep Nuet ha demanat aquest dissabte a les esquerres que dialoguin perquè "es posin d'acord i governin", en relació amb la crisi interna que travessa el PSOE.

VilaWeb
01.10.2016 - 13:34

BARCELONA, 1 (EUROPA PRESS)

El diputat de SíQueEsPot al Parlament Joan Josep Nuet ha demanat aquest dissabte a les esquerres que dialoguin perquè “es posin d’acord i governin”, en relació amb la crisi interna que travessa el PSOE.

En un comunicat, Nuet ha mostrat la seva preocupació per la situació del PSOE i ha manifestat que “hi ha una part del partit que està directament governada per l’Íbex-35 i els interessos del PP”.

Ha reclamat que els partits d’esquerra s’uneixin per evitar que el PP torni a governar i ha assegurat que, si ho fa, “continuaria la xacra de l’atur, la precarietat i la falta d’expectatives de la gent”.

QÜESTIÓ DE CONFIANÇA

En relació amb la qüestió de confiança a la qual es va sotmetre el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, Nuet ha manifestat que l’escenari polític català ha patit “un punt d’inflexió”, després que Puigdemont hagi anunciat la seva intenció de convocar un referèndum d’independència a la tardor de 2017.

“Ha quedat clar que la proposta de SíQueEsPot de fer un referèndum pactat amb l’Estat és una idea que reuneix una majoria social superior a la de la independència”, ha apuntat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor